niedziela, 22 września 2013

Aktualizacja włosowa vol.1

Posty dotyczące postępów w pielęgnacji włosów pojawiają się praktycznie na każdym włosomaniakowym blogu. Mimo, że to dopiero moje początki i pewnie wiele rzeczy robię źle, a na dodatek brakuje mi systematyczności to i ja postanowiłam się w to wkręcić.
Na początku wspomnę, że kolorem naturalnym moich włosów jest "mysi" - latem z rudo-kasztanowymi refleksami. W podstawówce używałam tylko szamponetek. Koloryzowałam wtedy swoje włosy na  wiśniowy bądź bakłażanowy.Rozjaśnianie swoich włosów zaczęłam w gimnazjum, dokładnie już nie pamiętam w której klasie. Wiem, że na początku były to tylko blond pasemka robione w domu przez moją mamę. Stopniowo sama rozjaśniałam je dalej rozjaśniaczem w spray'u. Przyczyniłam się tym do strasznego pogorszenia stanu moich włosów. Dążyłam uparcie do platynowego blondu, nie patrząc na konsekwencje.
Ogólnie wydaje mi się, że mam bardzo mało włosów i na dodatek są one cienkie. Jednym z moich kompleksów jest to, że posiadam zakola. Zatem wstydzę się chodzić w kucyku bądź koku. Moim marzeniem są długie,lśniące i grube blond pasma.
Do farbowania odrostów stosuję farbę Pallette Deluxe nr. 218.
Dziś po raz pierwszy zmierzyłam swoją grzywkę i jej długość wynosi 29 cm.
Na poniższym zdjęciu przedstawiam swój odrost po 18 dniach od farbowania ( zaznaczony czerwoną kreską ).
Oraz zwyczajne zdjęcie włosów jeszcze lekko mokrych i nie rozczesywanych.
Przepraszam za kiepską jakość zdjęć ponieważ robiłam je telefonem komórkowym. Niestety również nie mogę teraz pokazać "całej okazałości" włosów, gdyż nie ma kto im zrobić zdjęcia. 
Czekam na wasze opinie i porady:))

18 komentarzy:

  1. Ja zawsze licze cm ;) ale z tym roznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Duży odrost, więc i włosy szybko Ci rosną :) Tak jak u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na pewno sprawka tego że wcieram Jantar, chociaż zawsze mi się wydawało że włosy i tak wolno rosną:)

      Usuń
  3. No to świetnie! :) Widać, że włosy szybko rosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Że tez mi tak.szybko nie rosną xP pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko ci rosną włosy :)
    Może odstaw na jakiś czas farbę, wracając do naturalnego kolory, aby się zregenerowały :D

    http://ciasteczkoyeah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo urosly :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz tutaj trafiłam, ale jestem przekonana, że znajdę tutaj coś dla siebie!
    Oczywiście, obserwuję i liczę na rewanż ;P
    ... oraz lajka na fb.

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja musze malowac tak raz na miesiac

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym, żeby też mi tak szybko rosły włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem na ile czytelne jest to ostatnie zdjęcie, ale Twój blondzik wydaje się bardzo ładny. Chętnie zobaczę foto "całych" włosów w pełnej okazałości - kiedy oczywiście będziesz miała okazję takowe zrobić!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow szybko rosną ! Super jest ten wpis. Bardzo fajnie napisany. Dodaję Cię do mojej listy najlepszych blogów o pielęgnacji - blogi-pielegnacja.blogspot.com. Liczę na więcej ciekawych wpisów. Pozdrawiam, Ewka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, lubie Twoje wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też włosy szybko rosną, ale z tego akurat jestem zadowolona :)

    somaddielife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń